Reklama

Wyszukaj przepis

Gulasz wieprzowy z kaszą.

Witam serdecznie dziś zaproponuję wam gulasz z mięsa wieprzowego, który najbardziej uwielbiam z kaszą jęczmienną wiejską. Nie wiem jak wy ale ja dziś bardzo kiepsko się czuję wszystko mnie boli zaczynając od głowy kończąc na nogach, ok dość o mnie podam wam w końcu ten przepis choć pewnie potraficie zrobić taki obiad.

 składniki : 1 kg mięsa z chrząstką,
0,5 łyżki czerwonej słodkiej papryki w proszku,
0,5 łyżki czosnku niedźwiedziego,
1 łyżka przyprawy chimichurri,
4 łyżki oleju,
3,5 szklanki wody,
1 ząbek czosnku,
2 łyżki suszonych warzyw.
 Przygotować mięso z chrząstką, umyć go i osuszyć na durszlaku następnie pokroić na mniejsze kawałki (jeśli ktoś nie lubi chrząstek można je usunąć ).
 Tak przygotowane mięso obsypać przyprawami oraz dodać olej i dokładnie wymieszać. Pozostawić na 15 minut aby mięso wchłonęło przyprawy.

 Na suchą głęboką patelnię wyłożyć przygotowane mięso i obsmażyć go na brązowo w między czasie gdy się smaży dodać drobno pokrojony czosnek i jeszcze chwilę wszystko podsmażyć do czasu gdy wyparuje woda z mięsa.

 Gdy mięso jest już ładnie podsmażone dodać wodę 3,5 szklanki oraz suszone warzywa i dusić tak pod przykryciem na wolnym ogniu oczywiście doprawiając ulubioną przyprawą z dodatkiem soli, do czasu aż mięso będzie miękkie i zrobi się sos z duszenia, wtedy nie trzeba dodawać mąki.

 Obiadek podałam z kaszą wiejską uprażoną oraz swojski ogórek kiszony, rodzinka zadowolona a to dla mnie najważniejsze.

Komentarze

Popularne posty